Nagilimia Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Synes det var så bra sagt Bra parforhold gjør at man er gode foreldre! Gode foreldre gjør ikke at man får et godt parforhold! En oppmuntring til å jobbe med kjærligheten
Gjest yrild Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Oj når jeg leste overskriften så så jeg ikke spørsmålstegnet og trodde at du måtte være riv ruskende gal ;-) Tror helt klart at et godt parforhold gjør at man har veldig gode forutsetninger for å være gode foreldre, men jeg kjenner jo veldig fine foreldre som er i håpløse forhold, eller hvor forholdet er ferdig, men poenget ditt er vel kanskje at parforholdet ikke må glemmes i foreldrefokuset!? Her i gården merket vi når lillemann var 3 mnd at vi konsekvent hilste på lillemann gledesstrålende først for så å si "hei" litt sånn fraværende til hverandre etterpå.. huff det var ikke bra, men vi var jo zombier begge to med et gigantisk søvnunderskudd.. nå har vi tatt litt tak i oss selv og jeg kjenner at jeg er mye mer forelska igjen :-)
Nagilimia Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Du skal ikke se bort i fra at jeg er riv ruskende gal da Du skjønte meg helt riktig! Det er viktigere å ha et parfokus, enn et foreldre fokus. For hvis forholdet er bra, så kommer foreldre rollen av seg selv. Mye lettere å være gode foreldre, enn å være gode kjærester! Det må jobbes med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå