muy muy feliz!! Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Har en liten en som våkner kl.5 hver morgen (er 8mnd). Noen som har hatt barn som våknet så tidlig før, men som plutselig begynte å sove litt lenger? Har håp om at det plutselig endrer seg til kl.6, men skulle gjerne hørt at det faktisk kan skje!
Stratos med 3 barn Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Min på snart 3 år er enda oppe ved de tider hver eneste dag, nesten! Typisk er det at han kanskje sover lenge en fredag og vi må vekke han for å gå på jobb, for at han så å våkne 5 igjen på lørdag og søndag... Du kan trøste deg med at de blir artigere å være sammen med etterhvert. Synes i hvertfall jeg
alvis Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har to gutter. Den eldse begynte å sove lenger da han var ca 2 år. Da sov han til ca k 07. Nå er han snart 4 år og sover til 07:30:) Lillebroren er 20 mnd og han våkner mellom 05 og 06 hver dag. Hvor mangen lurer har han på dagen? Har han fortsatt 2 lurer? Det kan godt hende at han sover litt lenger om morgene da dere går over til kun en soving per dag. Når legger han seg om kvelden?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Vi har en morgenfugl som har vekket oss ca. 5 hver morgen fra han ble født. Nå er han 3 år og har det siste året sovet til halv seks og seks oftere og oftere. Nå er det blitt en vane for oss og vi trøster oss med at den dagen kommer da han er 14-15 år og må dras ut av sengen på morgenen ;o)
muy muy feliz!! Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Takk for svar:) Legger seg kl.19. Men står opp samme tid om han legger seg senere også. Har tre lurer på dagen (2-3timer tilsammen). Blir skikkelig overtrøtt etter å vært våken i to-tre timer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå