Gå til innhold

"så STOR unge du har!!" Takkskaldufaenmegha..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på butikken og skulle kjøpe en utedress til småen på 10 mnd..butikkdama akket og ojet seg for at jenta mi var så "stoor", noe hun ikke er! Bruker str 74, noe som er heelt normalt for barn på hennes alder. Og hun er en slank unge..prøvde forsiktig å si dette..følte nesten jeg måtte beskytte meg! men da kommer det så kjekt fra den "supersøte" butikkdama: "Men hun er jo stor mora også. hehe.."

(Og nei, jeg er verken feit eller unormalt høy.)

Jo, takkskaldufaenmegha, kjerring!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha! noen burde bare ikke vært butikkdamer..

MEN når det er sagt, jenta mi er bare 5mnd, men bruker allerde str 74 i noen klær, Uuups. da bør vel vi holde oss unna den butikken der :P

Skrevet

Min eks svigermor sa til meg at jeg var stor og bred. Det var ikke pent. Feil! JEG var ikke stor. Det var sønnen hennes som var liten!

Faktisk.

Skrevet

Argh...enkelte tillater seg å si de mest vanvittige ting!!

Og det er selvsagt nå når jeg er kommet hjem jeg kommer på alle de gode tingene jeg skulle ha svart henne med. "jo, takk i lige måde" osv..

"Du er ikke akkurat noe glansbilde selv heller..." hehe... litt krass den der kanskje, men ååååå så gøy det hadde vært å si noe sånt!!

HI

Skrevet

Jeg vet det! Det er så irriterende at man ikke kommer på å si sånne ting når man står der.. slik som til gamle damer som sniker i køen ol, DA skulle man hatt noen gullkorn på lager ;) Irriterer meg over sånt i dagesvis etterpå, så det hadde vært innmari deilig å bare "slått tilbake" med noe!

Skrevet

Du får gå tilbake imorgen og si

"Du, husker du at du sa igår at jeg også var stor da hun andre sa at ungen min var stor?? Ja, du er ikke noe glansbilde du heller!! Bitch!"

Det tenker jeg stopper kjeften på henne, ja! Hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...