Cecelia & jentene Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 fra dere med fine jentenavn hadde jeg satt stor pris på vi får prinsesse nr2 i oktober...første har 2 navn,men er ikke et must på nr 2. Så snille dere...vil dere dele noen navn med meg???
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Nå vet jeg ikke hvilke type navn dere liker...Men jenten min heter Isa...Jeg ville gjerne kalle henne Isa Aurora, men det hadde blitt for langt siden hun har dobbelt etternavn.... Så kanskje en tanke?
Cecelia & jentene Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 første har bare ett etternavn...så det blir bare ett etternavn på nr 2 også ser at du også er fra bergen og skal ha oktoberbaby,uglemamma
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jah Snart halvveis her...Og fortsatt bare et lite ekko av bekkenløsning. Endte på krykker sist,- så jeg krysser fingene nå ;P Vi tenkte på Aurora denne gangen....men på ord. ul hadde visst jenten vår fått dings...Så da blir det Balder tror jeg Hvis jeg klarer å få mamma ifra å kalle ham "lille Balle"... Kremt
Cecelia & jentene Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 jeg er halveis i dag *lettet* hehe...."lille Balle"
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Ja sant! Det var det første hun sa....Før hun fikk tenkt seg om... Men vi protesterte høylydt nok til at hun ga seg Isa har også akkurat passert 3 når hun blir storesøster... Akkurat passelig
Cecelia & jentene Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2009 ja det er akkurat passe syns jeg her blir det 3,5år mellom....er så gøy å se hvor mye hun gleder seg. Hun susser magen god natt og snakker med den...*søtt*
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Hehe,jaaaa...Nåe jeg får en klem,så klemmer hun magen min gjerne etterpå..."Klem til babyen oooog" Sukk! Tenk å bli så forelsket i to små...Er det mulig? Isa har akkurat begynt å legge armene rundt meg for å gi meg en god klem mens hun sier hun elsker meg. Smelte-hjerte! Gleder meg til å hilse på en liten gutt. Det skal bli rart det...Dings joh! Nå er vi liksom vandt med jente ;P
Cecelia & jentene Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2009 *dytter* trenger litt inspirasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå