våken_om_natta Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 ... bruker det ikke å følge med opplysninger om evt fukt på badet? For takstmann måler vel alltid dette? Finner ikke noe om det i prospektet og badet har ikke vært pussa opp på over 20 år...
Sivalur Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hvis det ikke står i prospektet at det er fukt på badet, og heller ikke i taksten, og ingenting har blitt sagt til dere - så kan dere få en takstmann til å komme og måle fukten, og kreve at tidligere eiere betaler for utbedring av skadene. De har mest sannsynlig eierskifteforsikring, uansett er det megleren deres som skal hjelpe dere med saksgangen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Det MÅ vel ikke være fukt fordi om badet er over 20 år. Vi har solgt leiligheten vår som er bygget i 1991 med orginalt bad. Der var det bare noe rundt blandebatteriet som ble påpekt. Men veldig lite, og trolig bare fordi det er sjakt bak dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå