solioa Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 jeg skal ha gjester til middag i dag og skal lage pai. kan jeg lage paien ferdig nå hive den litt inn i ovnen rett før vi spiser igjen? Jeg skal hente i barnehage og hente gjenstene, så blir borte en halv time ca. Er jo kjedelig å spise kald mat, samtidig så er nok alle veldig sultne med en gang...så å begynne å steike den etter at vi er kommet hjem igjen blir litt for lenge å vente. Hva ville dere gjort??? Den blir vel best når man steiker den rett før selvsagt... hum...
solioa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. mai 2009 jaja siden ingen svarte tok jeg sjansen på å sette den i ovnen nå jeg. Men skal jeg steike den helt ferdig eller skal jeg slå av ovnen før den er ferdig, kjøre å hente alle også sette på ovnen igjen???
♥♥♥ Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har forhåndslagd paier før og så bare varma de opp enten i ovnen eller micro før servering. Går raskest i micro selvfølgelig...
gerd Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg tror jeg hadde stekt den ferdig og satt på folie inni ovnen men skrudd av ovnen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå