Gå til innhold

Hvem har lagt på seg over 30 kilo her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har! I dette svangerskapet har jeg vært skikkelig dårlig på å begrense matinntaket :-/ Jeg har kost meg med masse god mat og det har blitt mye godis...

Jeg er fullgåtte 38 i dag og ekta viste i dag tidlig at jeg har lagt på meg 34 kilo! MYE ;-)

Fler som har lagt på seg skikkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første svangerskap 36,7 (startvekt 75)

Andre svangerskap 10 (startvekt 79)

Nå er jeg nede i 75 igjen...Men det krever daglig trening da..Og snop og brus kun i ferier og helger..Men verdt det..For jeg kjenner meg sterk og frisk og rask.- og vektnedgangen kom den dagen jeg fant ut at jeg LIKER og trene, at utseende ikke bryr meg så lenge jeg er i form og føler meg frisk.:o) Altså fokus bort fra vekt , cm og utseende og alt går osom en lek.

Og 36,7 kilo var IKKE mye vann...Var over 20 kilo igjen 6 mnder etter fødsel.....Og da hadde jeg trent 4 dager i uka i 5 av de :o)

Skrevet

Jeg la på meg mer en 30 kg *kremt* etter runda over 30, slutta jeg å følge med;p (eller fortrengt det^^). Men det gikk veldig fort av meg etter vesla ble født da, datt ned nesten 45kg etterpå igjen og så måtte jeg gå opp 10 kg igjen.. puhhh..( gikk ned masse etter fødsel pga. sykdom)

Skrevet

Jeg har ikke det ennå, men er på god vei... Har 15 uker igjen og legger på meg ca 1 kg i uka i snitt...

Har lagt på meg 13 kg til nå, og tenker at det blir sikkert mye vann og sånt også på slutten, så ender nok på over 30 totalt.Hjelpes!!

Klarer ikke ta meg sammen heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...