Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 ...sjokoladesuget var så stort at jeg MÅTTE ha! Gubben har bilen så nå har jeg kreket meg til og fra butikken, høygravid og jævlig, for å kjøpe sjokolade ;-) Desperat?? JA! Jeg har kjøpt masse, masse, deilig sjokolade som jeg nå sitter og nyter til det fulle. Fantastisk godt...mmmmm ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Så bra, da fikk du jo beveget deg litt også!! Fikk lyst på sjokolade nå....
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 åh, nå ble jeg misunnelig Har såå lyst på noe godis nå!! Hadde jeg bare ikke vært så blakk akkurat nå Dele?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har sverget på å ikke kjøpe sjokolade når jeg er på butikken annet enn på lørdag, skulle lysten bli for stor på en ukedag er det bare å snøre på seg joggeskoa og gå til en bestemt butikk som ligger 2,5 kilometer herfra. På den måten blir det litt mer tiltak å spise sjokolade, i tillegg til at jeg får brukt opp noen av kaloriene mens jeg "jakter" på sjokoladen.. Har ca 10 kilo å ta av ja
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 He he... jeg kjøpte sjokkis for nesten 300 kr, så jeg sender deg et par ;-) HI
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Så god du er da =) Nyt alle sjokolade dine du =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå