Gå til innhold

Hjelp! Gavetips til svigerinne som er ferdig med utdannelsen nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 26 og tar siste eksamen på utdannelsen nå. Skal ha familie-selskap til helgen. Jeg er helt tom for idéer, vær så snill og hjelp meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med gavekort på f.eks manikyr eller ansiktsbehandling? Spørs hvor mye du hadde tenkt å bruke da. Ellers så kan dere kanskje gå sammen flere?

Jeg hadde hvertfall satt pris på noe sånt da jeg var ferdig som student for det er noe man ikke tar seg råd når man lever på studielån... Også er det veldig deilig etter en periode med bare eksamenslesing. :-)

Skrevet

Hva med en kurv (de har noen fine og billige på Nille akkurat nå til ca 50,-) fyllt med litt eksklusiv mat?Oster,en flaske god vin,parmaskinke eller annet du tror/vet hun liker.

I tillegg kan du jo ha oppi "porsjonspakker" med ansiktsmaske,fotpleie,parfymeprøver el.lign.Evt. ha oppi et par kinobilletter,en god bok(f.eks. en av Camilla Lackberg) eller et par ukeblader hun liker og kan koble av med.

Dette er kanskje ting hun ikke har hatt anledining til å unne seg under utdannelsen og vil sette ekstra pris på nå:)?

Håper dette var til hjelp;).

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...