Gå til innhold

Noen som har Wii fit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra? Er det litt trening i det eller bare for gøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er trening ja, og gøy også:-))

 

Hvis du er topptrent i utgangspunktet så er det kanskje ikke de store utfordringene.

Skrevet

Men mageøvelsene tar knekken på meg:-)

Skrevet

Takk. Noen andre med erfaringer?

Skrevet

Jeg har ikke men har veldig lyst på. Hva er prisen på de ? 4000 ?

Skrevet

Tror det koster ca 4000 hvis du ikke har spillkonsollen fra før...

Skrevet

Jeg har. Litt trening, mest gøy. Men for meg som har konkurranseinstinktet i orden er det ganske motiverende med poeng og sånn. Og så er det en veldig bra spillkonsoll!!!

Skrevet

Det kommer an på hva du er vant til. Jeg har prøvd flere forskjellig ting der, og det gir meg ingenting.

Skrevet

Det blir mest tommeltrening på Zelda her :-)

Skrevet

så enig så enig :D zelda er det beste spillet noen sinne!!!!

Skrevet

jeg syntes wii fit var artig i begynnelsen, men blir litt kjedelig i lengden. Har egentlig brukt yoga delen mest, men syntes det var litt synd at du ikke kunne sette sammen egne yogaprogram. Må liksom gå inn på hver enkelt øvelse, så blir litt hviling og trykking inni mellom. Men all trim er jo god trim sier nå jeg :D

Synes egentlig rockeringøvelsen er morsomst, å SINNSYK bra for både kondis og hofte/rygg :D

Ellers så har du jo styrkeøvelsene, og de er ganske bra :) er jo helt vanlige stykeøvelser, bare at du gjør de fleste på brettet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...