Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 venter og venter!!! Håper de er på konto i morgen!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Fikk mine igår, men vanligvis har jeg fått nesten 10000kr, men igår fikk jeg bare 7700.. noen andre som har fått mindre enn vanlig denne mnd? permisjonen min begynte 25 mai, har det noe å si kanskje?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Hva er god nok grunn for å motta svangerskapspenger? jeg spør ikke for å være frekk, bare lurer på dette:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er ikke HI,men jeg fikk svangerskaps penger fordi jeg jobbet kun nattevakter på en stressende arbeidsplass. Hadde en tidligere SA i uke 19 på samme arbeidssted ett år tidligere,og siden ikke jobben kunne tilrettelegge så fikk jeg sv.skaps penger. var kjedelig å gå hjemme så lenge...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 hva som er god nokk grunn vet jeg ikke, er vell kanskje opp til envær jordmor eller lege og bestemme det.. men jeg klarer ikke og være i jobben min pga bekkenløsning og blodfattig.. går ikke ann å tilrettlegge for meg på min jobb siden jeg jobber i butikk og må stå... så derfor får jeg..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 grunnen til at jeg får sv penger er fordi jeg jobbet med tunge løft av rullestolbrukere og arbeidsplassen kunne ikke omplassere meg når jeg fikk beskjed av legen at dette var for tungt for meg under graviditeten...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Jeg får svangerskapspenger fordi jeg jobber i ambulanse, og det innebærer mye tunge løft, stressende situasjoner, og kontakt med endel ustabile folk. Jobben min kunne ikke tilrettelegge et annet arbeid for meg, derfor ble det svangerskapspenger. ( Kjedeligt, men hva gjør en ikke for den lille)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Du skulle jo egentlig fått sykepenger da...men det er sikkert forskjellig vurdering ja
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 til 17.07 hvem mener du som skulle fått sykepenger? er jo ingen av di som har skrevet inn her som er direkte syk, alt henger jo sammen med graviditeten så syns alle di som har skrevet her skal ha svangerskapspenger....
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #13 Skrevet 27. mai 2009 Hei, jeg gikk over på svskapspenger i april...ane ikke om jobben har greid å sende inn skrivet fra jordmor da de er så trege.... Jeg fikk denne mnd lønn fra jobben....så det er ikke nav som betaler direkte til meg.. Det er jobben og så skal de få penger igjen med nav. Er det ikke alle som har det sånn??
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #14 Skrevet 27. mai 2009 nei det er ikke alle arbeidsplasser som har det sånn.. er vell bare fåtallet av arbeidsplasser igjen som gjør det på denne måten... er vell fordi att nav er så sinnsykt trege med utbetalinga si...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #15 Skrevet 27. mai 2009 Svangerskapspenger gis til friske gravide, der det er fare for fosterets helse og arbeidsplass ikke kan tilrettelegge.. NAV Betalte 60% Lønn til meg og jobba 40 % på en arbeidsplass der det ikke var tunge løft, for jeg hadde ikke fast job:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå