MamaLady Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Kommer det bare snikede på, eller er det vanlig med små blødinger fra første stund av graviditeten??
prøver-igjen Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei! De 3 gangene jeg har hatt SA har det ikke vært noe tegn til å begynne med. Litt før uke 6 (5+?) begynte det med brun utflod i noen dager, og så geleaktig menstruasjon etterhvert...
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg hadde en SA den 26 april. er gravid igjen nå i uke 5 hos meg starta det med små blødninger som tokk seg opp løpet av en dag så mista jeg det.. dro på sykehuset samme dag da var det borte. men ingen ting på ultralyd. så mista fort med andre ord.. hadde smerter i magen . merka det var noe galt med kroppen.. men er vel forskjell fra person til person...
MamaLady Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 Så det skjer vanligvis så tidlig? Jeg er 9+2 så da begynner vel sjansene å avta?
prøver-igjen Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Ja, sjansen er nok mindre nå. Men den 4. gangen jeg mistet, var det MA. Da kom det litt (=veldig lite) blod på papiret rundt uke 10. Bare når jeg tørket meg et par ganger (og veldig utvannet blod). Legen min snakket det bare bort, mente det var helt normalt. Men jeg følte noe var galt og krevde ultralyd. Det fikk jeg ca 3 uker etter, men uke 11 kom det mer blod. Og denne gang en del i truseinlegget. Da grein jeg meg til en time med privat ul samme dag, og fosteret var dødt. Det hadde det vært siden ca uke 6. Men vanligvis går det jo bra:) De har nettopp funnet ut at jeg muligens har en sykdom som gir blodpropper i morkaken, derfor har jeg mistet så mange ganger. Denne gangen går jeg på blodfortynnende, og er i dag 5+2. Synes tiden går utrolig sakte, kommer ikke til å tro at jeg faktisk er gravid før jeg evt får se hjerteslag på ul.... Lykke til, og tenk positivt!! Det er viktig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå