Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg hentet ungene paa skolen naa kl 14 saa var det altsaa 50 grader her, i SKYGGEN....

Tror kanskje ikke det dropper under 30 grader her lengre, ikke en gang midt paa svarteste natta !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiii,det var varmt!!!

Men skulle ønske vi hadde litt varme her også!! 11 grader og plaskregn..

La oss bytte for noen dager da du :)

Skrevet

Jeg må innrømme at 50gr i skyggen er litt i meste laget for selv meg :o) vi har hatt opptil 48 i lisboa flere ganger, og det er på kanten til hva som er å takle for en stakkars nordmann :o) men bytter gjerne litt sol og varme mot regn og klamt vær her hjemme! Får jeg komme på besøk, sa du? :o) *flirer*

Skrevet

Ja, dere maa baade komme paa besoek eller evt byyte vaer. Enda bedre hadde vaert hvis dere begge to tok 10 grader hver saa hadde det blitt perfekt her igjen.

Maa si jeg er glad at denne sommeren skal tilbringes i Norge, har hatt de 2 siste her...

Skrevet

Har også 10-12 grader og regn. Det er slett ikke noe koselig! Ettermiddagene går seint og barna blir rastløse. Vet ikke hva vi skulle funnet på om det var regn hele tiden..

Heldigvis melder de litt bedre utover i uken, vi får håpe de har rett denne gangen =)

Skrevet

Hørtes godt ut spør du meg :) Hvor bor dere??

Skrevet

midtoesten :)

Er ikke noe godt og vi kan ikke vaere ute med ungene, er rimelig varmt ute i sola og alt blir saa varmt at man brenner seg uansett hva man tar paa. Stoler, leker, sand alt sammen blir saa varmt at man ikke kan ta paa det.

Jeg trives i varmen men saa mye over 40 er ikke noe kjekt for da begrenser alle muligheter seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...