*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hvis pc'n deres støtter HD, så trykk på ikonet HQ på videoen, så blir kvaliteten bedre
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 absolutt en nydelig jente:) og kjempefine bilder!
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Aww så nydelig jente du har da =) Jeg driver å lager en svangerskapsvideo med samme sang, den sangen er bare så fin..
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 å så snusk en liten jente du har kjempe fin video, men ikke noe å se på for en hormonell gravid begynte å gråte jeg, fordi den var så fin
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Hvordan lager dere sånn video (trodde jeg var datakyndig, men det var kanskje før) hva slags sang ble spilt i ble spilt i bakgrunnen, og av hvem?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2009 Denne videoen er laget med et redigeringsprogram på mac, så da må du nesten ha mac Men man får kjøpt masse fine redigeringsprogram på internett, som er gode på pc.. Vil du ikke kjøpe, går det an å laste ned free trial, men da har du bare programmet i et visst antall dager/uker. Sangen jeg har brukt er baby of mine med Allison Krauss Takk for komplimenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå