Tonita Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hvor opptatt er du av - å spise sunt. - å holde deg i fysisk god form (trening) Jeg tror jeg befinner meg på ca en åtter på begge delene. Prøver å trene 3 ganger i uka. Spiser sunt og variert men koser meg med sjokolade flere kvelder i uka. Ikke veldig mye...
max32 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 4 4 Skulle ønske jeg brydde meg mer:-) Drikker myyye pepsi max og spiser gjerne en sjokolade daglig. Spiser ikke mye mat, men er ikke flink å spise regelmessig. Trene? hva er det? Har ikke trent på mange år. Men går jo en del da, og har en jobb der jeg beveger meg mye.
våken_om_natta Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Signerer max32. Som å lese om meg selv. Spiser en del mat jeg da, for å ikke forsvinne helt. Skulle gjerne veid litt mer.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 -5 og -2 Spiser sånn midt på treet sunt, men blir dessverre alt for mye snop og kake. Trener aldri, men har stadige forsetter om å begynne ;-)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 hehe ... mente 5 og 2 ... er ikke på minus (enda) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå