Snuppisa Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Gratulerer så mye med graviditeten! Blir alltid så glad når det klaffer for noen som har prøvd en stund:-) Jeg så du skrev at du har tatt noen tabletter i denne PP-en, Tang Kuei Plus. I likhet med deg er jeg litt skeptisk til om sånne ting funker, men nå er det 7 mnd siden jeg mistet i MA, og jeg er villig til å prøve div. metoder likevel... Hvor mange tabletter tok du per dag av disse? Del gjerne de erfaringer du har med disse tablettene, og evt andre ting som kan ha gjort at det klaffet i akkurat denne PP-en! (selv om det selvfølgelig kan ha vært tilfeldig at det klaffet nå...:-)).
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei:) Tusen takk:) Håper du også blir gravid igjen snart. Mista i desember, så dette var så deilig:) Ja, jeg tok Tang Kuei Plus denne pp. For to mnd siden begynte jeg på de og hele syklusen min ble rettet opp. Slutta på den fordi jeg glemte å bestille nye av han jeg kjøper hos, men jeg fikk nye før denne syklusen og da satt spira. Merker at kroppen min ble mye mer stabil også, og etter å ha tenkt på det i går og i dag, så må det jo være noe i det. Jeg har hatt uregelmessig syklus og følt at kroppen ikke har hengt med i 13 måneder. men må si at det kan være noe i de tablettene siden jeg fikk forandring den samme uka jeg beynte på de. Og venninna mi sa at flere av hennes venninner hadde prøvd Tang Kuei Plus etter år med prøving, og spira satt i løpet av 1-3 pp på flere:) Andre ting denne pp: venta med å ha sex helt frem til jeg fikk el-slim. Hadde så sex to dager etter hverandre, en dag opphold og så to dager med sex igjen. Bytta på å ha sex på natta før vi la oss og på kvelden etter at tulla var i seng. Testa ikke etter el denne pp, for bestemte oss for å ta det roligere. Jobbet mye med hodet mitt for å roe meg ned. Tank Kuei er brukt i århundrer av damer for å stabilisere kroppen, hormoner og til hjelp mot barnløshet. Tablettene kjøpte jeg fra herbalife og sendte bare en mail til selgeren. Det kom etter 2 dager i posten, men betalte på forhånd. Tok 2 tabletter hver dag hele syklusen:) Håper det var svar på noe av det du lurte på. Klem
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Fant informasjon på hjemmesiden til selgeren jeg kjøpte fra: Tang Kuei Plus- 156 kr Denne milde urtesammensetningen kan hjelpe til med å lindre ubehag ved stramme og ømme muskler etter anstrengende fysiske aktiviteter, og i tillegg være gunstig for kvinner som gjennomgår hormonforandringer. Tang Kuei kombinerer Kvann (Angelica sinensis) og Kamille, og er næringsrike urtetabletter som hjelper til med å balansere kroppens systemer. Tang Kuei er fremstilt av kvannrøtter. Roten foretrekkes fordi den gir naturlig forekomst av Kalsium, Vitamin B, Jern, Magnesium og viktige oljer. Kalsium hjelper til med å opprettholde en normal muskeltonus.Kvinner og menn har i mange hundre år kjent til Tang Kuei, og har brukt den etter fysiske anstrengelser som hjelp til å lette ubehag ved stramme og ømme muskler. Fruktbare kvinner gjennomgår hormonendringer som kan gi en rekke mindre ubehag. De milde urteegenskapene hos Tang Kuei oppmuntrer kroppen til å gjenopprette den naturlige balansen. http://tore-sunnhet.blogspot.com/
Snuppisa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 Tusen takk for info:-) Skal bestille opp de tablettene jeg også, kan jo være verdt å prøve det. Lykke til i svangerskapet!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Hei..snike meg inn i samtalen eg...e det denne? http://www.bodycareshop.no/N_vare.asp?vid=251&r=Helena&sel_language=NOR e forferdelig uregelmessig og det blir bare værre...så nå slenge eg meg på alt som kan hjelpa!! (uten om hormontilskudd...)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Takk;) Sender masse babystøv til dere!!! Jeg sender bare mail til [email protected] og bestiller. men det er sikkert mange som selger det samme Håper virkelig spira sitter snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå