MamaLady Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er førstegangf og har til vanlig hatt en veldig smal midje med også veldig trent og slank mage. Nå er jeg gått inn i uke 10 og syns at jeg har fått mage allerede. Kan det stemme?
prinsessell Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jordmor forklarte meg att det var tarmene som ble presset opp i magen, den lille ligger ennå langt nede
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Det stemmer sikkert fint det, livmoren er jo på størrelse med ett gåseegg eller lignende, og når du er veldig slank og har veldig smal midje i utgangspunktet blir det nok fort synlig ja =) Gled deg over fremgangen og tenk at du snart er over i 2 tri - heldiggris - jeg kommer nok snart etter jeg også =) Magen min begynte å komme i uke 5-6 denne gangen (er annengangs), men første gangen kom den til syne ved 12-13 uker, så lykke til videre da =) Klem fra
Sol85 endelig mamma! Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Eg og er førstegangs og har fått mage =) er i uke 10. Det er jo bare tarmene og div som presses opp, men magen er ganske tydelig siden eg ikke har mage til vanlig =) Så det stemmer nok det ja!
You can call me Dårris Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Hei hei. Jeg fikk også mage ca uke 10 første gang. Nå er jeg i uke fire og er fryktelig oppblåst! Nesten så jeg syns jeg har fått mage allerede;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå