ruskesara81 Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Lurer bare på om det er slik at alle sammen er så flinke og kreative at de lager dåpsinvitasjoner selv, eller er det noen som kjøper sånne ferdige trykte på bokhandel?? hadde store planer om å lage egne, men tida ser snart ut til å ha gått ifra meg, så jeg vurderer sterkt disse man kjøper på bokhandelen å fyller inn selv.
Fire småtroll Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Laget ikke selv, men bestilte på Fotoknutsen.no
Mia29 Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Nei. Det har jeg ikke tid til nå. Kjøpte noen helt enkle på postkontoret. Har blitt invitert i barnedåp også ganske nylig og det var heller ikke hjemmelaget invitasjon.
Sivalur Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Vi kjøpte sånne ferdige på bokhandelen til forrige barn. Litt lyst til å lage selv til neste som kommer til høsten, får se om tiden strekker til.
LilleStjerne Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Jeg laget selv. Eller rettere sagt gubben og jeg... Det ble litt mer jobb enn det jeg hadde trodd så han måtte hjelpe meg på slutten. Hans eneste kommetar var, "neste gang kjøper du ferdiglaget" He he. http://www.sponland.no/page.php?p=205&c=63&language=no Kanskje du finer noe her?
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Lagde ikke selv, men kjøpte på optimalprint så vi fikk bilde av dåpsbarnet på invitasjonen.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Jeg lager innbydelser selv. Til bursdager, bryllup og dåp. Synes de ferdigtrykte er lite pene... Kjære ......... Jeg skal døpes .../...-... i ................ og fra kl..... er det kaffe og kaker i .... Nei, fysj! ;-) Da bruker jeg heller et par timer på å lage egne.
___ Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Vi gjorde det så enkelt at vi bare ringte og inviterte. Ser ikke poenget i å bruke hundrevis av kroner eller mange timer på å lage invitasjoner. Så lenge folk får vite når, hvor og hvorfor de er invitert trengs det ikke noe mer. Som regel synes jeg heller ikke at hjemmelagde invitasjoner er fine. Jeg kan se at det har tatt tid, men fatter ikke at folk gidder. De ender rett i søppla likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå