Har fire go`inger Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har menslignende smerter og er i uke 16. Jeg er veldig bekymret for om dette er normalt. Det stråler også litt ut i korsryggen. Flere som har det slik? Er dette normalt? Takknemlig for svar:)
Tyren78-09+12 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har hatt menssmerter nesten hele svangerskapet..er i uke 25 no, og enda har jeg det en gang i blant. Var en periode jeg nesten ikke hadde det, men etter at jeg fikk kynnere, så kom også menssmertene tilbake.
SuperSizeMe Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Er i veke 17, men har vore plaga med dette fram og tilbake i svangerskapet, og hatt ganske masse ubehag siste veka. Faktisk var det å ille at eg tok turen til legen i dag, men alt såg bra ut! Har inntrykk av at det er heilt normalt. Det er nok bare ting som vokser og strekker seg, men jammen ikkje så enkelt å slå seg til ro når smertene ligner menssmerter!
Mamma_til_isabella Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Livmoren er i en av sine største vokse perioder disse ukene;)
Har fire go`inger Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Takk for svar, jenter:) Litt mindre bekymret nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå