Mockanin Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Vet mange som har brukt det, men har selv ikke noen erfaring. Er "pulverheks" selv om dagen, men bruker Cambridge. Dette fordi jeg skal ha en GB operasjon i midten av juni. MEN jeg vil si en ting om pulver. Den dosen som står på pakka er sykt lite. Ingen lege anbefaler at et menneske skal kunne fungere på så lite. Man skal ha minimum 900-1000 kcal i løpet av dag. Altså når det gjelder Cambridge blir det det dobbelte av hva som står på pakka. Det samme mener jeg gjelder Allevo. Man blir slapp og utmattet og det går på helse løs når man kun får i seg det som står på pakkene. Dette var beskjeden jeg fikk på sykehuset av ernæringsfysiologen.
M&K+Påsan <3 Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg går også på cambridge. Prøvde allevo, men det smaker forferdelig så jeg gadd ikke.
Mammapudding Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har gått på allevo i 1 uke i dag, syns det går helt fint jeg:) Jeg syns ikke shakene smaker så veldig godt når jeg blander med 2-3 dl vann som det skal, syns det blir så pulveraktig, så jeg blander med 4 dl vann..da smaker det ikke så aller værst:) Har ikke prøvd suppene, men grøten syns jeg ikke er noe god, men den metter jo litt mer enn shakene. Raspet et eple i grøten i dag, å da smakte det godt:) Mulig jeg er litt slapp, men har vært forkjøla hele uka og sovet lite pga sykt barn også, så kan ikke bare skylde på allevo for det. Har gått ned ca 4 kg på 1 uke og har en uke igjen, så skal jeg over på neste fase med å kombinere allevo-produkter og vanlig mat. Føler meg ikke så veldig sulten egentlig, men på lørdag spiste jeg litt kylligfilet, bare for å tygge litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå