Maddi Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Huff, nå er det ny årstid og ny størrelse på klærne og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til!! Så jeg tenkte jeg kunne prøve og spørre her om det kanskje er noen som har alt for mye jentetøy liggende i skapene??? I str 92?? Kunne jenta mi få arve litt? Sukk! Føler meg helt mislykket! Hilsen Maddi og veslejenta
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Huff, skjønner deg godt. Har ikke noe klær, dessverre, siden jenta mi bare er 10 mnd. Har vært heldig å arve en del klær etter barna til broren min. Har du sjekket på finn.no ? Mange som selger store poser med klær til en billig penge.
Soloho Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Kan sjekke loftet, men lurer på om jeg har gitt bort den str. til ei venninne:) Er det OK om jeg sjekker i kveld?
camilla^ Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Skal rydde i klesskapet til ungene, så skal se hva jeg finner. Tror det skal være litt på loftet også, men litt usikker på str. Send meg add din på pm.
Maddi Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Det er så godt å få koselige og ikke dømmende tilbakemeldinger. Tusen takk!! Selvfølgelig er det ok Fjollsa! Jeg er jo bare ytterst takknemlig for at noen i det heletatt vil ta seg bryet!
Maddi Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2009 Nå blir jeg helt rørt!! Tusen tusen takk jenter!!!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Du kan sende adressen din til meg også
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Send gjerne adressen til meg også;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Herregud, ja! Klart du kan arve tøy her! Akkurat nå har jeg nok gitt endel til uff og slikt, men jeg kan se etter om jeg har noe liggende... spiller det noen rolle hva slags tøy det er? Tar du imot alt? (som ikke er stygt og ødelagt, selvfølgelig). Bare hyggelig å kunne bidra altså! )
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Ups, jeg hadde visst ikke noe i str. 92 (kun et skjørt), men hadde litt i str.98 da... har du lyst på det? Var ikke så mye, siden jeg har sendt vekk alt pga plassmangel..... har endel i 104, så når ho blir så stor kan du få det! Kjempedeilig å slippe å oppbevare det altså!
Soloho Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Prøver å sende PM jeg, men det går tydeligvis ikke her inne? La deg til som venn for å sjekke om jeg fikk det til da, men nei...Jeg har ikke fått sjekka i kveld...det går i ett her. hehe. Vi er midt i flytting så det ble litt mer enn vi hadde trodd i dag. Men jeg lover å sjekke! Har faktisk orden i barneklærne:) De er sortert etter størrelse. Men ikke kjønn da, så jeg må gå gjennom en sekk. Jeg har også større klær.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Eg får masse tøy i 92 å rydde bort til høsten, jenta mi brukar det nå men det passar heilt sikkert ikkje til høsten!! Har lagt vekk litt gensere og slikt alt som er for lite, såg ein ho hadde på seg i dag i 92 som var litt for kort på armane så den skal ut når eg har vaska den. Send meg PM med adressa di så sender eg når eg har noko ledig, kjem litt og litt da. Eg har arva mykje til ho sjav eg, bukser som nesten ikkje ser bruka ut....av kusina hennars....må vekk når det er for lite!! Eg er sjav veldig glad i arve klær og ungane syns det er kjempe stas å arve. det er jo sjeldent bruka stort da.....
Soloho Skrevet 27. mai 2009 #13 Skrevet 27. mai 2009 Da har jeg funnet frem sekken? Hva trenger du? Har en hel søppelsekk så jeg kan liksom ikke sende alt:) Kanskje du bor i nærheten av Trondheim?
Gidder ikke! Skrevet 28. mai 2009 #14 Skrevet 28. mai 2009 jeg kan ikke hjelpe deg, for jeg har gutt, regner med at du heller vil ha jentetøy nå som du kan få det:) så dytter litt
MintCondition Skrevet 28. mai 2009 #15 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har sikkert endel, send meg pm med adressen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå