Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 ..jeg var sikker på at jeg blandet forholdet mellom vann og pulver riktig i mme'n som jeg gir henne..hun mente hun var stor. litt over fem mnd, og 68 cm og 8,5 kg..jada, stor og god! med selfølgelig gjør jeg da ikke det..er det ikke andre her med like store babyer? hun var 7,3 på 3 mndsdagen din, så hun har da stoppet opp litt..hun følger sin egen kurve bra!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Tsj.... ikke bry deg med det. Mitt MME-barn vokste mye og jevnt, men var aldri fet. Han var 6 kg(60 cm) da han var 6 uker, og ca 12 kg(79 cm) da han var 12 mnd:) Helt fin hele veien. Mitt amme-barn var bare 4 kg(55 cm) da han var 6 uker, og ble fullammet til 6 mnd. Men likevel var han ca 12 kg(79 cm) ved 12 måneder. Like fin hele veien, han også Veksten går i rykk og napp:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 er det ikke vanlig at mme barn blir tynnere og "svakere" i kroppen da? kjenner tvillinger som får både morsmelk og mme. hun med mm er tykkere og friskere
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 anonym12.04:det har ikke jeg hørt iallefall...mme barn er ofte større enn mm barn , gjerne de første 7-8 mnd iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå