Gå til innhold

mensen etter fødsel-griseri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå når jeg har mensen etter fødsel så kan jeg ikke bruke bind - alt blodet renner bakover og lager et enormt griseri (sorry detaljene!!)

Grunnen er at skjedeåpningen er altfor laang bakover.. :(

er det hjelp å få for dette?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk STORE nattbind, eller tena lady buksebind. Ikke akkurat sexy eller delikat, emn da slipper du "søl" ihvertfall. Kan også bruke to nattbind i samme slengen. La det forreste overlappe det bakerste så slipper du lekkasje. lykke til:) det blir bedre:)

Skrevet

Hva med å bruke tampong da?

Evnt sammen med bind?

Skrevet

ikke tampong etter fødsel. du skal ha minst en syklus før du begynner med tampong igjen. dette fordi renselsen fører med seg blod som MÅ ut, ellers kan du få infeksjoner m.m. renselsen kan vare i opptil 2 mnd, og kan dabbe litt av før det går på igjen. ville brukt bind frem til var sikker på at du hadde gått en syklus eller 2:)

Skrevet

større bind som trekker bedre

Skrevet

Det er 6 mnd siden fødsel så det er ikke renselsen jeg snakker om. Og poenget mitt var ikke at det lekker utenfor...men at det renner langt søren nedover på rævskinka fordi åpningen til skjeden er så svær. Tampong funker ja, men ikke om natten og orker ikke gå med tampong hele tiden heller da blir det bare sopp med engang.

Tror jeg tar turen til en gyn for å høre om jeg kan bli sydd bedre igjen eller noe for dette er jo bare ekkelt..

takk for svar!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...