Pysjen Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Skal lage tale til min kommende mann. (bryllupstale) Hvordan vil dere fullføre setningen ang du og din mann/samboer/kjæreste "Sammen er vi......" Gjerne både seriøst og humoristisk
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Hah, akkurat det jeg tenkte også! Sammen er vi dynamitt!
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Får ta ein seriøs æ da...hehe!sammen er vi sterke, 2 hjerter blir til 1:-) Lykke til med bryllupe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå