Pysjen Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Skal lage tale til min kommende mann. (bryllupstale) Hvordan vil dere fullføre setningen ang du og din mann/samboer/kjæreste "Sammen er vi......" Gjerne både seriøst og humoristisk
jiha Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 forevig din, forevig min, forevig vår:) den synes jeg er romantisk da,, men det var jo ikke akkurat det du spurte om.. sammen er vi ett?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 sammen er vi dynamitt ? sammen er vi uslåelig sammen er vi uovervinnerlige
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 "Sammen er vi fullstendig" .... synes jeg er fint! Det dekker liksom alt! :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 sammen er vi kjærligheten, du og jeg i evigheten.....lalalaaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå