Gå til innhold

Hjelp meg. "Sammen er vi......."


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage tale til min kommende mann. (bryllupstale)

 

Hvordan vil dere fullføre setningen ang du og din mann/samboer/kjæreste

 

"Sammen er vi......"

 

Gjerne både seriøst og humoristisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forevig din, forevig min, forevig vår:) den synes jeg er romantisk da,, men det var jo ikke akkurat det du spurte om..:P

 

sammen er vi ett?:)

Skrevet

sammen er vi dynamitt ?

 

sammen er vi uslåelig

 

sammen er vi uovervinnerlige

Skrevet

"Sammen er vi fullstendig"

 

.... synes jeg er fint! Det dekker liksom alt!

 

:-)

 

Lykke til!

Skrevet

hahaha ja dynamitt!:)

Skrevet

sammen er vi kjærligheten, du og jeg i evigheten.....lalalaaa

Skrevet

sammen er vi oss......

Skrevet

...som pølse og ketchup?..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...