Gå til innhold

Hjelp meg. "Sammen er vi......."


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage tale til min kommende mann. (bryllupstale)

 

Hvordan vil dere fullføre setningen ang du og din mann/samboer/kjæreste

 

"Sammen er vi......"

 

Gjerne både seriøst og humoristisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fullkommen

 

lykkelig

Skrevet

...verdens beste team.

Skrevet

.... sterke

.... 2

.... aldri alene

.... nå for alltid

.... svaret på ekte kjærlighet

 

 

Skrevet

DYNAMITT :D

Skrevet

Det kommer helt an på hva det kommer etter.

Er linjene før spekket med kjærlighetserklæringer, lovord, ros og det som mer klissete er hadde jeg slått til med noe humoristisk.

 

Som f.eks: Sammen er vi kaos, knoll og tott, irriterendes, til de grader perfekte eller helt greie.

 

Ikke bra eksempler, men var mer et poengh jeg var ute etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...