Pysjen Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Skal lage tale til min kommende mann. (bryllupstale) Hvordan vil dere fullføre setningen ang du og din mann/samboer/kjæreste "Sammen er vi......" Gjerne både seriøst og humoristisk
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 .... sterke .... 2 .... aldri alene .... nå for alltid .... svaret på ekte kjærlighet
It's all about me Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Det kommer helt an på hva det kommer etter. Er linjene før spekket med kjærlighetserklæringer, lovord, ros og det som mer klissete er hadde jeg slått til med noe humoristisk. Som f.eks: Sammen er vi kaos, knoll og tott, irriterendes, til de grader perfekte eller helt greie. Ikke bra eksempler, men var mer et poengh jeg var ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå