Septemberprinsen Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Mener du grodag? I så tilfelle er det en ekstra fridag man kan søke om å få ta ut...
Septemberprinsen Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Hahaha, nå ler jeg meg ihjel!!! Det finnes jo noe som heter gro bag- hadde jeg bare scrollet litt før jeg svarte. På tide å komme seg ut å få litt luft i nøtta, tenker jeg. Sorry HI )
svirrehodet Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 det er en slags "sove bag", http://www.grobag.ca/index.php?page=range/babysleeping.php istedet for dyne, siden den kan skli opp over ansiktet eller noe... var iallefall slik jeg forstod det ) hehe, ble nysgjerrig jeg også da..
La vita è bella <3 Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 ligner vel det vi kaller babysafe, eller..??
svirrehodet Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 hehe, hva er en babysafe? jeg syntes det ligna på en slags sovepose.. mange bruker slike tynne dersom de sparker av seg dyna hele tiden, kanskje di tykke skal være istedetfor dyne?
Trollemor75 Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Det ligner på babysafe, men i motsetning til den har den ikke seler som festes på sengen, og det er tykkere slik at det erstatter dyne. Veldig vanlig i Frankrike og andre land der man fraråder bruk av dyner på babyer. Jeg Gro-bag er et merke, det kommer fra England. Jeg har testet både Gro-bag og sovepose (gigoteuse) fra Vert Baudet (fransk butikk), og Gro-bag er mye bedre kvalitet. Den holdte seg bedre etter vask og størrelsen stemmer mer med virkeligheten. I den franske 0-6 mndr rakk Trollet til bunnen av posen før han ble 3 mndr gammel. Den koster ca. 20£ for en treit modell i London (mot 20€ for den jeg kjøpte i Paris). Kommer i størrelse 0-6 mndr, 6-18 mndr og 18-36 mndr. Vi kommer ikke til å bruke noe annet før Trollet blir enten for stor eller lei.
mamazon <3<3<3 Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Grobag er genialt! Har bare brukt det til min eldste som snart er to år. Trenger aldri tenke på om dyna er sparket av eller om hun er for varm eller kald. Du får kjøpt det på barnetrend.no, men det finnes også andre merker - H&M har noe lignende, og IKEA også faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå