Gå til innhold

hvilke bleietype og størrelse bruker deres januarbabyer?


anema80

Anbefalte innlegg

 

Vi bruker libero bleiestr nr. 3. Har lest tidligere på småtroll at det er mange som bruker pampers fordi bleiene er tynnere og mer bevegelige. Har også tenkt litt på det nå når mini er så aktiv at det er viktig å bevege seg fritt.. vurderer å investere i pampers nå, bare for å se da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker Pampers Baby Dry om natten, og Pampers Active Fit om dagen. Begge i str 3.

Kjøper Libero av og til, men ender alltid opp igjen med Pampers, nettopp av den grunn at de er tynnere og mykere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i Libero nr 3 her i gården, men er vel ikke leng til vi hopper over på nr 4. Har tippa 7 kg nå, store gutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt mye forskjellig, men nå går det i Pampers 4. Akkurat nå har vi faktisk "easy up"-bleier...hehehe...men det er bare fordi pappaen kjøpte feil sist. Har brukt mye Libero, men foretrekker Pampers nå, fordi de er tynnere og mykere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå bruker hun Landlord nr 3 på dagen, de er billige og gode, og svanemerket. Har brukt libero hele tiden, fordi jeg liker ikke at pampers har lotion. Nå bruker snuppa libero nr. 4 på natta, og har også prøvd up&go 4 på dagen, da fikk hun masse bevegelsesfrihet, og begynte å åle seg! (løfte hele kroppen på armer/tær, og hoppe/kravle fremover mot leken!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker Libero nr.5 :) Stor klomp jeg har,hehe..

Kjøpte Pampers en gang,de var fine de,men syntes det luktet så tiss.

Mini tisset en skvett,og det luktet veldig..Så ble det Libero igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så sprek hun er da! :)

 

Jeg har prøvd Landlord nr 3 og synes de er helt håpløse...hehe... Vi fikk masse lekkasjer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.det finnes så mange navn på de bleietypene. Måtte løpe opp for å sjekke hva jeg hadde, og jeg har baby soft. Tror jeg skal prøve både active fit og up & go. De finnes vel bare i bleiestr 4? mini er ikke så veldig stor da, men vi begynte å bruke str 3 før han hadde bikka 6 kg så..

 

Er i grunn fornøyd med libero på natta, men det kan jo være at baby dry bleia er mye mye bedre å bruke over lenger tid. går jo gjerne 12 timer mellom bleieskifta på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Active fit finnes i str 3 også. Men er ikke så lett å få tak i har jeg erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det enda i pampers new baby, nr. Må nok opp i nr 4 snart, og regner med det blir active fit. Synes liberobleiene er så harde, knerten blir helt krøllete i huden av dem.

 

Kjøpte nettopp en pakke coopbleier i midistr. bare for å teste. Ok de også, men de blir til en hard klump når det kommer tiss i dem og det likte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bruker helst Pampers Active Fit, men de er kjempe vanskelige å få tak i syns jeg. Ellers går det i Pampers Baby Dry, men de tisser han seg fort ut av (tross navnet).

 

Vi befinner oss i Frankrike, og til min store forferdelse så jeg at jeg hadde kjøpt med meg masse bleier i størrelse 4 (han har brukt 3 den siste tiden). Men de passet perfekt, så det var helt topp at jeg tok feil! Er så lett å henge seg opp i det man er vant til og ikke tenke på at de vokser som bare det!

 

Libero er så stive og kjipe at jeg får helt vondt av å tre dem på ham.. Sitter dårlig også, men mulig det er bedre på andre bebiser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kiwi har vel bare Libero ja, men har sett str 4 og 5 av Pampers på noen Kiwi. Active fit str 3 har jeg funnet på Ica Maxi og Eurospar(i Ålesund), og en Rimi(i Bergen). Men dette vil sikkert variere fra sted til sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...