Maddi Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Huff, nå er det ny årstid og ny størrelse på klærne og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til!! Så jeg tenkte jeg kunne prøve og spørre her om det kanskje er noen som har alt for mye jentetøy liggende i skapene??? I str 92?? Kunne jenta mi få arve litt? Sukk! Hilsen Maddi og veslejenta
Amabolla Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei:) Hvor bor du da? Mener å huske at jenta mi brukte str 92 i fjor-må sjekke for sikkerhetskyld:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Jeg har ikke noe du kan arve dessverre, jenta mi bruker 86 ennå. Men jeg ville bare tipse om at det ofte gis bort sekker mer klær på finn.no, sikkert masse som er brukbart der. Og mange selger pent brukte klær for en veldig billig penge på finn også. Vi har litt stram økonomi for tiden vi også og har hatt stor suksess med å hamstre inn klær til jenta på Lindex når de har 70% salg, noe de har veldig ofte. Da slår vi til og får en full bærepose med flott tøy for ca 200 kr! Synes kvaliteten på Lindex klærne er veldig god også, de holder lenge!
Maddi Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 Tusen takk for tips! Jeg har forsøkt på finn (gis bort), men har ikke fått noe svar. Tusen takk for hjelpsomheten
Maddi Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Amabolla jeg får ikke sendt deg pm....??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå