Gå til innhold

babycall!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

plutselig i natt streika babycallen til småtten!!! våkna halv 9, og da lå han og grein skikkelig stakkar.... da viste det seg at babycallen plutselig hadde slutta å funka... den funka da vi gikk å la oss, så jeg skjønner ingenting... fikk sykt vondt i mammahjertet!! men han begynte å smile og le med engang jeg tok han opp heldigvis! puh..!

så nå må vi gå til innkjøp til ny babycall... noen anbefalinger? må være solid, og med trådløs sender...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte den fra Clas Ohlson her om dagen. etter det jeg kunne finne på nettet var den best i test. men har ikke fått testet den selv enda=)

Skrevet

Hadde kjøpt Super Nova.....

Skrevet

er det den topcom??

Skrevet

Jupp. Så ikke noe grunn til å kjøpe det dyreste når den vistnok skulle være vel så bra.

Skrevet

Superfornøyd med SuperNova.

Den brukes nå på fjerde året, har vært med både inn og utland og aldri sviktet oss.

Skrevet

den er solid også? med tanke på å miste den i gulvet o.l.?

Skrevet

Foreldreenheten står fast i stuenvinduet rett ved siden av stolen til 3-åringen. Så den har blitt GRUNDIG testet ut i følgende punkter:

- Fiklet med, både med rene og syltetøyfingre.

- Revet i gulvet ved uhell

- Revet i gulvet for å irritere.

Den fungerer som søren og ser også som ny ut :o)

Skrevet

den var retta til frokostquiz :o)

Skrevet

Har selv hatt topcom- anbefaler ikke den!! Batteriene ble raskt oppbrukt, så vi måtte sette i laderen hver gang den var i bruk... har nå investert i SuperNova- absolutt verdt pengene!!!

Skrevet

haha, fantastisk :o)

da skal jeg få sove godt i natt! tusen takk dere! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...