Gå til innhold

flere som er kvalme fremdeles?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 16, og kaster opp fremdeles. formen er egentlig mye bedre, men må ofte kaste opp om morgen og kveld. sist gang ga det seg i uke 14, men ikke denne gangen nei. håper det gir seg snart, for dette er ikke noe særlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler med deg, er i uke 22 og kaster opp enda :(

rimelig lei og sliten ja, men får jo ik gjort så veldi med det =)

men har noen dager jeg bare er kvalm, å det gjør jo dagen litt lettere!!

1,gang jeg er gravid, men har egentlig bare funnet meg i at jeg kommer til å være kvlam til lille snuppa kommer ut :)

god bedring :)

Skrevet

Jeg er ennå kvalm..Kaster ikke så ofte opp da,en sjelden gang..

Er snart inuke 25! Blir nok å være kvalm til babyen kommer,ser det ut som!

Skrevet

Jeg er sjelden veldig kvalm, sånn at det kjennes ubehagelig ut konstant. Men jeg får ofte helt uhemmede brekninger, forårsaket av ingenting.. Også særlig av spesielle lukter og konsistenser :( Har aldri hatt det sånn før. Nå er jeg i uke 21. Har vært kvalm hele tia.. Hehe :)

Skrevet

er i uke 24 og fortsatt uggen, ikke så mye kvalm lenger. Kommer flere ganger pr dag, spes om kvelden, eller om jeg stresser eller ikke spiser nok.

Skrevet

Er i uke 13+5 å kvalmen sniker seg stadig innpå... Kaster mye opp om morgenen og utover dagen. Men formen kommer seg på ettermiddagen/kveld heldigvis! Håper virkelig ikke kvalmen skal vedvare så mye lengre... Men, er jo verdt det! Hehe, sånn tenker jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...