sneipen <3 snuppa Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 som ikke gir så mye luft i magen,og som gjerne minner litt om puppen? får ikke melka skikkelig i gang.. så hun får ca 15-20 ml mme 2 ganger i døgnet. gir med skje eller kopp nå. tenkte jeg skulle kjøpe flaske til henne, tilfelle det trengs:) til storebroren brukte vi Dr.Browns flasker (han fikk stort sett bare flaske pga kort tungeband). men jeg synes det er en uting at smokkene er runde:/
Mazza** Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 vet at det som oftest er browns som blir brukt , men her i huset har det blitt brukt de flaskene fra Rema 1000 , mam, de som er litt store og i forskjellige frager. De har sånn luftventil, og skal være bra. De har hvertfall vært bra for oss. Koster under 50 lappen også...
zombie2be Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Mest fornøyd med dr.browns flaskene, men den smale typen når babyen er så liten. det funket absolutt for min fra han var ca 3 uker å måtte få mme.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 jeg brukte avent sine fra lillegutt var 1 uke gammel,funka veldig bra. gir både flaske og ammer
sneipen <3 snuppa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2009 takk for svar:) skal ta en titt på nuk,avent, og disse på rema
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Her har avent fungert veldig bra. Minstemann brukte dem fra han var 4 dager gammel. Men om tutene som følger med er for store (altså at det kommer for mye melk med 2 hull) så må du på apotek for å få tak i den minste størrelsene.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Jeg brukte avent-flaskene, men MAMsmokkene. Daniel likte den smokken bedre. MAM-flasken lakk hele tiden, så den orket jeg bare ikke. Han slet aldri med luft i magen iallefall.. Lykke til! =)
Frk Vims Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Minsten her er 6 dager, han får som din litt MME i tillegg til amming. Bruker aventflaske med smokk nr 1 (Kjøpt på apotek). Synes de fungerer utmerket!
Dancing Queen Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Vi har brukt dr.browns og avent. syns dr. browns var best.. blir ikke så mye luft inne i flaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå