Gå til innhold

hvilken flaske anbefales til nyfødt barn(19 dager)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke gir så mye luft i magen,og som gjerne minner litt om puppen?

får ikke melka skikkelig i gang.. så hun får ca 15-20 ml mme 2 ganger i døgnet. gir med skje eller kopp nå. tenkte jeg skulle kjøpe flaske til henne, tilfelle det trengs:)

til storebroren brukte vi Dr.Browns flasker (han fikk stort sett bare flaske pga kort tungeband). men jeg synes det er en uting at smokkene er runde:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet at det som oftest er browns som blir brukt , men her i huset har det blitt brukt de flaskene fra Rema 1000 , mam, de som er litt store og i forskjellige frager. De har sånn luftventil, og skal være bra. De har hvertfall vært bra for oss. Koster under 50 lappen også...

Skrevet

Mest fornøyd med dr.browns flaskene, men den smale typen når babyen er så liten. det funket absolutt for min fra han var ca 3 uker å måtte få mme.

Skrevet

nuk sine er jo ikke runde da..

Skrevet

jeg brukte avent sine fra lillegutt var 1 uke gammel,funka veldig bra. gir både flaske og ammer

Skrevet

takk for svar:)

skal ta en titt på nuk,avent, og disse på rema

Skrevet

Her har avent fungert veldig bra. Minstemann brukte dem fra han var 4 dager gammel. Men om tutene som følger med er for store (altså at det kommer for mye melk med 2 hull) så må du på apotek for å få tak i den minste størrelsene.

Skrevet

Jeg brukte avent-flaskene, men MAMsmokkene. Daniel likte den smokken bedre.

MAM-flasken lakk hele tiden, så den orket jeg bare ikke.

Han slet aldri med luft i magen iallefall..

Lykke til! =)

Skrevet

takk takk:)

Skrevet

Minsten her er 6 dager, han får som din litt MME i tillegg til amming. Bruker aventflaske med smokk nr 1 (Kjøpt på apotek). Synes de fungerer utmerket!

Skrevet

Vi har brukt dr.browns og avent. syns dr. browns var best.. blir ikke så mye luft inne i flaska.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...