Gjest Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 hvis man har rett på og får engansstønad, når får man dem utbetalt da? er det en stund før fødsel eller etter.. det er vel mest logisk å få før vel? siden det er mye som skal handles inn før babyen kommer.. og hvor lenge før isåfall?
snuffe Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Kan utbetales fra svangerskapsuke 26. Det kommer selvsagt litt an på når du søker og hvor lang saksbehandlingstid NAV har der du bor.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg husker aldri hvordan man skal gjøre det når man søker jeg altså! Skal man ta med et skriv fra legen,eller er det nok å ta med svangerskapspapirene??
sjohan Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Du skal ha et skriv fra legen, terminbekreftelse.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 terminbekreftelse er det det man faar paa ord.ul??
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Men det står jo terminen i svangerskapspapirene da! Fikk jo den bekreftet på den ordinære ultralyden! Er det ikke bra nok å vise de papirene da??
togoegutter Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Jeg sendte inn kopi av helsekort for gravide sist gang, og det funket helt fint. Eneste var at man må ha vært til kontroll etter uke 26 for å bekrefte at man ikke har mistet eller avbrutt svangerskapet tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå