Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har den siste tiden slitt med tung pust. Føles nesten som noen står oppå brystkassen min. Noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du om det er normalt?

Skrevet

samme her. Har inntrykk at det er mange som sliter med det samme...og verre blir det vel i 3. trimester.... jeg puster som en hval av å bare gå opp trappen....slitsomt!!

Skrevet

Skikkelig oppgitt, hadde ikke dette med de 2 første.

Sover dårlig også, da det bare er en stilling jeg klarer å ligge i. Men som du sier, det blir sikkert enda verre i 3 trimester..

Skrevet

ja, kjenner til det. Spesielt når jeg har kynnere, da strammer det seg til i brystet.

Skrevet

Jeg kjenner også at jeg er tungpustet. Spesielt når jeg ligger (!) på sofaen, i forskjellige stillinger. Går oftest greit når jeg strekker meg langflat. Å gå opp bakker og trapper er tuuuungt! Hva kommer dette av..? Har ikke lagt på meg mye, 3 kg og er i uke 21..

Skrevet

Det kan jeg skrive under på at jeg har!!! Noen ganger føler jeg at lungene mine er for små... Klarer liksom ikke å trekke pusten godt nok inn. Slitsomt!!! Trenger ikke være spes aktiv for å få tung pust.

Skrevet

Ja! Trapper, bakker, fort gange... kjempe slitsomt!

Er på samme vekte som jeg alltid har hatt, men kondissen er helt vekk.. Er bare 16 uker i dag, hvordan vil det bli senere?! huff, sliten av tanken :s

Skrevet

veldig tung pust - og har hatt det en god stund (er uke 21 nå). Merker det også når jeg skal snakke. Har holdt noen foredrag, og blitt rett ut andpusten. merkelig. Min akupunktør sa det er helt normalt, og at det ikke har med vekten å gjøre (har ikke lagt på meg enda), men med slimhinnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...