Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! kommer innom på besøk for å høre om noen av dere har erfaringer med bruk av OTH sin stelleveske..

Er det god plass, inndeling av rom, stellematte ++ Har bare sett bilder av de, men ikke nedi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjempefornøyd med min, mange gode rom og lett å holde orden i den. Synes den er veldig nøytral og. Dette er ok siden pappaen og skal bruke den. Er stellematte med plast på ene siden, sånn at det er lett å tørke av ved uhell. veldig greit. Henger godt på vognen og:)

Skrevet

Ville aldri valgt denne med mindre jeg var flaskemamma! (fordi den har flaskerom på sidene som holder på varme/kulde), bortsett fra det syns jeg den var noe dritt å komme oppi vesken med en hånd (nå har jeg emmaljunga sin og det er mye bedre med glidelås) og den var altfor tung i seg selv! Så holdt på å knekke sammen når jeg kun skulle ha med baby på armen og stellevesken!

Skrevet

må være enig med mamma til ibrahim! har hatt emmaljunga sin, og den er kjempe god pga glidelås!

men den henger veldig dårlig på oth vogna! derfor har vi når oth stelleveska, som henger bedre, men det er noe dritt me d store lokket og klipsene for å feste den! MEN jeg har flaskebarn, så veldig greit med sidelommene!! stellematta har jeg ikke! men fornøyd med den gamle fra emmaljunga sin bag!

othen står jo også bedre på bakken, tipper ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...