Gå til innhold

hei har et bæresjal spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et bære sjal av merket tricot slen.

det jeg lurer på er:

bære stillinger. nå harjeg babyen i den første bære stillingen som er fra nyføddden som er sidelengs liksom altså babyen ligger sidelengs mot meg. med samlede ben.

når kan jeg begynne med neste bære stilling den med benene fra hverander mpt min mage.

og når kan jeg begynneå bære babyen slik athan har ansiktet vendt utover?

så tenker jeg litt på hvor lenge kan babyen i de bæres av gangen med tanke påbelastning i rygg og hofter. og når kan jeg slutte å tenke på det?

ja jeg er trebarnsmor men har ikke brukt bæresjal før så aner virkelig ikke noe om dette men syntes det er helt fantastisk å kunne bære han slik intill meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Hei :-)

Ville gått inn på tettinntil.no der få® du gode råd om bæring!

Skrevet

tusen takk

men fant ikke helt det jeg lurte på, da bære metodene var forskjellige fra intruksjonene jeg fikk da jeg kjøpte sjalet mitt.

men ser ut som jeg kan bære barnetansiktet inn også. han er 7 uker gammel snart.

noen her som kan litt om dette med hvor lenge bære ol.?

Skrevet

Jeg har bært jenta mi siden hun var nyfødt. den første tiden bærte jeg henne med ansiktet hvilende på brystkassa mi, med føttene i froskestilling. Se linken: http://www.mobywrap.com/t-instructions-NewBorn.aspx

etterhvert satt hun med føttene ut, både fremovervendt og bakovervendt.

Hvor lenge di kan sitte sånn må du nesten føle deg frem på. Mi jente ville ikke sove i vogn, så jeg bærte henne stort sett slik hver gang hun skulle sove, for så å legge henne i vogga e.l.

Når dem blir litt større sier dem fra når nok er nok. Fysioterapeuter anbefaler ikke at man bærer så lenge i gangen.

Håper dette hjalp litt, se ellers andre bærestillinger på linken jeg skrev :)

Skrevet

hadde kjempefint sjal men poden ville aldri sitte oppi. Ble kjempeskuffa. Tror det er stor forskjell på de som tidlig klarer å holde hodet oppe selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...