Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"what goes around, comes around" liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror på tilfeldigheter.

Skrevet

ja det har jeg stor tro på.

Skrevet

Ja. Og jeg tror også at det man tenker påvirker andre og deg selv, fordi også tanker skaper energier.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke på.

Skrevet

Nå er vel ikke det helt karma, men jeg tror ikke på det uttrykket. Jeg håper at det stemmer av og til:) Da er den gyldne regel enklere å forholde seg til. En fokuserer på egne handlinger, og satser på at det får gode følger.

Skrevet

Jeg liker å tro det hvertfall, når folk gjør "onde handlinger" ;))

Da satser jeg på at karma biter dem i rævva.

Skrevet

Er vel litt enig med makka pakka.

 

Kort kort eksempel: Eks sambo reiste fra meg med brukket ribben, jeg hadde gård + 2 små barn. Jeg ringte og sa etter 2-3 dager at han måtte komme hjem, han kunne ikke. 3-4 timer senere ringte han og var på vei hjem, den ene maskinen var gått i stykker.

 

Jeg tror det var karma.

 

 

Skrevet

Nei, har ingen tro på sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...