Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på snart 3 er mildt sagt blitt hysterisk når vi vasker håret! Bruker shampoo som ikke skal svi i øynene, har alltid vært forsiktige. Men nå nekter hun, hver hårvask er en kamp. Mener å ha sett en slags krage man kan ha rundt hodet på barnet når håret skylles. Men husker ikke hvor jeg har sett det. Noen som vet og har erfaring med en slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg da, i håp om at flere ser innlegget og kan svare:)

Skrevet

Har en gutt som er akkurat lik!! Har alltid vært forsikig, men nå er det et mareritt å få vasket håret. Kjøpte en sånn 'krage' ifjor sommer, lurer på om jeg kjøpte den på babyshop? Han nektet å bruke den da, så den har bare blitt liggende, kanskje jeg skal ta den frem og prøve igjen, har jo blitt en del større nå og skjønner mye mer... :)

Skrevet

Da jeg var liten husker jeg jeg brukte et bretta håndhåndkle foran øynene da mamma vasket håret mitt - fungerte fint det =)

Skrevet

Vi prøver med en brettet klut, men det hjelper ikke, han vil ha kluten selv og trykker den foran øynene, men tar den så vekk idet vannet siler ned.... spør om det gjør vondt noe sted og får da svar at det gjør vondt i hånden eller noe slikt, så jeg tror det bare er en eller annen psykisk angst for å få vann i øynene. Selv om vi var på babysvømming og han elsker å bade og sprute med vann..

Skrevet

Vi har også prøvd med et lite håndkle, like hysterisk for det! Stakkar, hun spreller og er vill som et lite dyr....Får ta en tur til Barnas Hus eller noem kanskje de har der. Så kanskje vi kan leke litt med kragen på forhånd, håper det funker. takk for svar:))

Skrevet

http://cgi.ebay.com/Hot-Baby-Shampoo-Hat-Special-For-Baby-Wash-Hair-Blue_W0QQitemZ250421317608QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a4e460fe8&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

jeg kjøpte en slik til jenta mi, men dessverre nekter hun å ha den på. Bare bruk søkeordene Baby Shampoo Hat Special for baby wash hair så finner du slike i flere farger og til forskjellige priser og fraktpriser

Skrevet

på alexi.no- Har også sett en vannkanne med bue for panna, det er kanskje mer aktuelt, men husker ikke hvor. sikkert babyshop

Skrevet

Takk takk og takk! Så greie dere er. Skal google litt:))

Skrevet

Babyutstyrsbutikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...