Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 legger h*n på siden. da ligger h*n bare der. uten noe innsats.. er ikke det vanlig å prøve å ta litt i selv når de begynner å bli såpass store?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 hei Det er vanlig at de begynner å snu seg ved 5-6 mnd alder. Men har han noen grunn til å snu seg?? Er det noen spennede leker han ikke får tak i osv...? Prøv å legge leker i litt lenger avstand fra han, så han må gjøre en innsats for å nå de. Følger han deg med blikket, og ser etter deg når du snakker med han da?
Kliko Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Min er bare 3 mnd da, men om jeg legger han på magen så kjemper han hardt for å få snudd seg til ryggen.. Og når han har kommet seg over på ryggen prøver han veldig å få snudd seg tilbake igjen. Akkurat som om han synes det er kjempe moro! Men tror ikke du trenger å bekymre deg, så lenge du vet han kan snu seg =) Han ligger vel godt da =D
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Ikke noe stress enda... Gutten min snudde seg hver dag fra 3 mnd,,, Krabbet og reiste seg når han var 8 mnd men går enda ikke og er straks 14 mnd. Sønnen til ei venninde gjorde ingen ting før han var 6 mnd, lå bare på ryggen. Så lærte han å snu seg, krabbet ved 8,5mnd, gikk ved 12mnd.. Noen lærer litt og litt mens andre venter for så å utvikle seg i rasende fart. Hadde aldri trodd sønnen til venninda mi kom til å gå før min, i og med at min har vært rimelig kjapp. Men nå går han og min fortsatt ikke. Konkklusjon, bare ta det helt med ro!
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Du kan prøve å stimulere ved å lokke med leker eller noe, men ellers er det gjerne noe som kommer når det kommer :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 h*n gir fullstendig blaffen i alt som ligger rundt h*n. bare ser en anna vei.. har rulla rundt selv på siden av der h*n ligger flere ganger.. latt h*n vær. lekt, rulla h*n over på siden, men da har h*n bare ligget der med et tomt blikk uten å røre på seg HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 hehe.. du kan slappe helt av:) Min var uheldig og "ramlet" fra mage til rygg da han var 5 måneder og hevet seg opp på strake armer. Hylte som en stukket gris;) Rygg til mage kom senere. Han var utroooolig treg i starten med det meste, men var den som sprang da han var 11 måneder;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå