moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 På torsdag sist uke sa jeg til bf at jeg vil ut av forholdet. Vi har 7 år og 8 mnd og 2 herlige barn sammen. Endelig fikk jeg nok mot til å komme meg ut. Problemet har vært en bf som spiller på samvittigheten og styrer og kontrollerer mer enn jeg liker. Nå skal jeg leve mitt eget liv, med barna =) Vi har gård sammen, bf vil prøve å sitte med den, han er ukespendler og jeg bor her med barna nå. Vi skal si det til barna i helga når vi treffes igjen og jeg håper han til helga vet om han vil/kan sitte med gården og jeg kan flytte ut så fort jeg finner en plass å bo. Storesøster er 4 år og lillebror er 21 mnd.
malingus Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Da er vi ihvertfall to nye her! Jeg ble alene for ikke så lenge siden. Slitsomt og tøft å være alene syns jeg. Men det har jo sine fordeler også!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 malingus: hvor lenge har du vært singel? Hvor mange barn har dere? Jeg har ikke kommet til så masse tøft enda, jeg er bare blid for at jeg skal leve for meg selv og barna enda. Er litt redd for at det blir som å gå på en dør når det går opp for meg at jeg er helt alene..
malingus Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har en datter på 1,5 år. Ble vel slutt for nesten to måneder siden og tok litt tid før han flyttet ut. Så er ikke mange ukene jeg har vært alene. Vi er heldigvis gode venner da, så det går jo greit. Har endel å slite med også, utover det rent praktiske, så jeg syns det er litt tøft. Men glad også da, for at vi endelig greide å ta en avgjørelse vi begge er fornøyd med. Ellers bekymrer jeg meg vel for de samme tingene mange andre alenemødre gjør... fremtid, ny mann/dame, penger, jobb og utdannelse... Bra at du er gla for å "brutt ut" da! Er ikke bare-bare! Ikke sikkert du kommer til å gå på noen dør da. Ofte blir jo ting bare bedre etter et brudd, skal jeg tro andre. Hvor i landet bor du?
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2009 Vi er også "venner" og vil prøve og samarbeide så godt vi kan om barna! Det er bra synes jeg. Jeg håper ikke den kommer, men kan jo kanskje kjenne litt på at jeg er alene også da. Det gjør ikke noe =) Vi har felles hus (gård) i Sirdal, ligger i Vest-agder, og her vil jeg fortsette å bo om det er mulig. Litt lite med hus/leiligheter som er til leie her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå