Gå til innhold

ser det teit ut med badedrakt på stranden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en uberfin og sexy badedrakt, som jeg kunne gjerne tenkt meg når jeg skal reise til spania, jeg er fornøyd med kroppen og alt, men sliter med strekkmerker på magen og tør ikke å vise meg offentlig i bikini, ser det teit ut å gå med badedrakt på stranden?? Blir jo dumt å bli helt hvit på magen også:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke teit. Har du ikke sett på baywatch?? Der går jo alle med badedrakt på stranden. :) Jeg skal også gå med badedrakt på stranden i sommer. Du kan jo bruke selvbruningskrem på magen, hvis du vil få litt farge der også?

Skrevet

Merker jo strekkmerkene blir mindre om jeg blir brun på magen, men de første dagene er jo et mareritt på stranden, går stadig rundt og gjemmer magen min osv.. Kanskje skal prøve med selvbruningskrem..

Skrevet

Neeida! Er mange som bruker badedrakt på stranden :o)

Kos deg på stranden, når den tid kommer :o)

Skrevet

Jeg bruker å bytte mellom bikini, tankini og badedrakt. Om du ikke vil bli alt for hvit på magen, kan du bruke bikini ute på balkongen (har ikke alle egene balkong i syden) og så ta badedrakten når du skal på stranden.

Skrevet

Eller....

Du kan være stolt av strekkmerkene dine. Ta på deg bikini, og vis fram dine "krigsarr". Det skal jeg gjøre når den tid kommer.

Skrevet

Eller du kan gjøre som mamma alltid har gjort etter hun fikk barn - kjøre bikinitrusen maks oppover mot navlen. Haha...

Er glad jeg ikke fikk strekkmerker slik som henne...

Skrevet

yup ser veldig teit ut

Skrevet

Jeg syns badedrakt er forbeholdt de på 80 og 90 tallet og de som er proffe svømmere, men det er meg, da.

Du kan jo ta solarium før du reiser, så blir du brun. Og det er nok ingen som gidder se på strekkmerkene dine uansett, det er nok du som ser dem best. Kanskje ingen gidder se på badedrakten din heller? Det er jo en vinn vinn situasjon! :-)

Skrevet

Syns badedrakt kan være veldig fint jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...