Gå til innhold

Om kjæresten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spøker med at vi må gifte oss hele tiden og at han vil flytte til meg, ligger det noe bak spøkene da tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre han.

Skrevet

Er du sikker på at det er spøk?

Kanskje han er død-alvorlig og blir såret når du tar det som spøk?

Skrevet

Han sendte akkurat mld og sa han har begynnt å se etter jobb i byen der jeg bor (vi bor langt fra hverandre) .. vet ikke om det var spøk eller ikke men han sier han tror det er en bra begynnelse også.. Han snakker stadig om barn / giftemål.. og jeg har ikke noe imot det:P men usikker på om han bare spøker eller om han er dønn alvorlig..

Skrevet

Hallo...???

Hvis du ikke tør å spørre om han spøker eller er alvorlig, så bør dere i hvert fall ikke tenke på barn/ giftemål...

Knapt nok samboerskap...

Skrevet

Emmm.. vi har ikke vært sammen så lenge da??! Har ikke tenkt så mye over dette, merker han tar det opp mer og mer nå.. 09:58 synes du var litt harsh der!!

Skrevet

Jeg ville ikke tatt det som en spøk..

Jeg hadde tatt det helt alvorlig - men med et smil :)

Skrevet

kan itj vær nå særlig å vær i et forhold når du trur alt han si e spøk,kan itj tænk mæ han syns det e nå trivelig at du itj trur nå my på d han si heller da. Etter min mening så e det itj nå my å satse på da hvis du trur hele forholdet e basert på spøkn.Stakkars mann si no æ da

Skrevet

Du får spørre han. Evt sier han det han tror du vil høre, slik at han får fortsette å pule på deg. Noen menn sier hva som helst!!

Skrevet

herregud, her blir jeg faktisk litt provosert nå..

Kan jeg ikke spørre noe uten å få spydige kommentarer tilbake..

Han spøker faktisk, jeg merker det på tonen han sier det på og han sier sånnt som "når skal vi gifte oss da" så spøker jeg tilbake " jo synes vi burde gifte oss i morgen jo fortere jo bedre osv" .. Snakker veldig mye om giftemål/barn til ellers, som jeg oppfatter som hinting, vi er begge på likt nivå, men siden vi er i et tidlig stadie i forholdet, så gidder jeg ikke å skremme han bort ved å bli dønn seriøst hver gang han spøker om giftemål " MENER DU DET?? LA OSS GIFTE OSS NÅ!!"" nei herregud..

Synes dere er litt frekke her nå.."Stakkars mann si no æ da" :(

Skrevet

Litt for mange her inne som går blinde inn i et forhold...

Jeg skjønner jo at dette er ganske nytt, siden dere ikke bor på samme sted. Men jeg synes jo faktisk at det å kunne snakke åpent sammen er et av de første tegnene på at det kommer til å fungere.

Spør han du! Og se om det ikke kommer en god samtale ut av det. Hvis dere ikke kan snakke om dette, så kommer dere til å få en vanskelig hverdag om dere skulle bo sammen...

09:58

Skrevet

Tja, du legger jo litt opp til akkurat det selv. Ved å gi oss inntrykk av at du ikke forstår om han spøker eller er alvorlig, så sier det at dere kanskje ikke har det mest åpne forholdet enda. Vil tro og håpe at det kommer med tiden, og vil som de fleste andre her (har jeg inntrykk av) anbefale at en del av det er på plass før dere flytter sammen. Du sier jo selv at dere ikke har vært sammen så lenge, og at dere er på "samme nivå". Hadde dere vært helt på samme nivå så burde det ha vært enkelt for deg å forstå om det ligger noe alvor bak spøkingen hans eller ikke... Og tilfeldige damer her inne på bim/dib har litt tynt grunnlag for å hjelpe deg til å forstå det. Så bit i deg "harshe" kommentarer og konsentrer deg om å bli litt bedre kjent med kjæresten din ;-) Lykke til!

Skrevet

Hei HI

Tror det er vanskelig å få reflekterte og objektive svar fra folk her inne, man kan tolke et innlegg på så mange måter og vi vet ikke nok om HIs bakgrunn til å gi et fasit svar. Så blir en del missforståelser + at folk her inne er ganske frekke i kjeften;)

Jeg tror jeg skjønner den spøkefulle tonen du har med kjæresten din. Enten så vil han veldig gjerne flytte inn med deg, men tør ikke å ta det opp med deg fordi han kanskje er redd for at du ikke vil det. Derfor spøker han om det. Eller så har han ikke tenkt så nøye over det og synes det er veldig artig at dere har denne "spøken" gående.

Hvis du er nyskjerrig kan du jo starte en samtale om hva han tenker om fremtiden...selvom dere ikke har vært sammen så lenge kan dere vel snakke om fremtiden uten at det blir "for seriøst". Er normalt å ville vite kjærestens tanker om dette. Og du trenger ikke ta det opp rett etter den "kan ikke vi flytte inn sammen" spøken. Ta det en gang dere er inne på noe mer "fremtid aktig" pjatt, hehe.

Skrevet

Vi har pratet mye om framtiden, prater om hvor mange barn vi vil ha, hvor vi vil bo osv. Han spør meg veldig mye om jeg kunne tenkt meg å bo der eller her.. Synes vi er ganske åpen om det, og vi snakker mye om hvor fint vi passer sammen og vi traff hverandre for noen år siden og angrer veldig på at vi ikke tok sjansen før.. Så jeg synes det går ganske fint mellom oss, det jeg mener med spøkene er at han tar det veldig mye opp som spøk , jeg spøker tilbake og jeg synes på en måte det er fint at vi ikke er helt seriøse om det enda.. Ellers hadde det gått ganske fort, men jeg har på følelsen at det kommer til å gå fort mellom oss.. Vi har laget en del planer nå framover, men så har vi kjent hverandre ganske lenge da..

Beklager hvis jeg skrev et utydlig innlegg, er ikke så flink til å formulere meg :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...