tomat15 Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Hei Jenta mi er blitt så lang at jeg vurderer å bytte til sportsvogna. Eldste hadde lammeskinnet sitt. Lagde hull til selen og han hadde det supert. Har lille på lammeskinn nå, men hun blir helt våt av svette. Lammeskinn i varmt vær er åpenbart ikke noe for henne. I baggen har jeg derfor tenkt til å bytte til en madrass vi har laget til. Denne madrassen fungerer imidlertidig ikke i sportsvogna. Er smalere og passer ikke til selen. Hva har dere andre som underlag i sportsvogna???
MintCondition Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hva slags vogn har du? Vi har OTH, og har en "seat insert" til den. Det er en tynn madrass, formet etter vogna liksom, med hull til seler. Den en tosidig, med fleece på den siden som skal brukes når det er kaldt, og frotté på "sommer"-siden. I tllegg er det plast helt nederst, som beskyttelse mot skitne sko Vet at Simo også har noe lignende.
tomat15 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Vi har en relativt gammel tautonia. Er fra 2005. Har softbag vi tar ut og kommer rett til sportsvogndelen. Er litt polstra, men på langt nær nok for en på 5 mnd. Skal en tur på babyshop i dag, så kan jo høre om de har noe lignende til vår vogn. Høres jo veldig bra ut;-)
snaijka Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Ta frem symaskinen! Jeg sydde meg et underlag. Brukte en overmadrass som vi hadde brukt i bed-side-criben, så sydde jeg på et ullpledd på den ene siden og flanell på andre siden. Lagde hull til selene,-og vips så hadde jeg et kjekt underlag som passa fint i sportsdelen. (lagde også en liten lomme for å tre over seteryggen,slik at den kunne holde seg på plass)
Promp Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 På Teutonia er det vel en liten madrass i soft-bag delen? Den brukte vi til vi byttet til sportsvogn. I sportsvognen bruker han bare lammeskinn, det funker greit. Må bare passe på å ikke kle på han altfor mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå