Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 For en tid siden, kanskje 2-3 uker, så hadde jeg smerter i livmorsområdet, på venstre side. Det var en verkende følelse, som ikke ga seg... jeg ble veldig sliten av å ha det vondt, så jeg sovna sammen med datteren min. Når jeg våkna var det borte igjen... men nå, de få gangene vi har sex, så får jeg blodtilblandet slim etterpå....? Jeg lurer kanskje litt på om det er en cyste som har sprukket eller noe, jeg...?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Om du blør og det ikke er noen åpenlys grunn til at du skulle blø, så bør du vel ta en tur til legen. DE kan jo se etter cyster og slikt med innvendig ul.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 nei, jeg blørblør ikke.... bare litt på papiret, liksom...
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 jeg opplevde det samme en gang,og da var det en cyste som hadde sprukket på meg iallefall...
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 ja, det var nok det jeg antok. Det er jo ingen krise ) Da holder jeg ut! Takktakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå