prekæs Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 eller naturlig hårvekst? Menn med barbert og innoljet brystkasse er direkte femi. Meninger?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Grøss..... Selv hadde jeg fått hetta om mannen min barberte bort mer kroppshår enn meg:-) Så på tv for en tid tilbake at det nå var helt vanlig at menn brukte botox også...... dobbel-grøss...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Er vel bare rygghår jeg hadde godtatt at hadde blitt vokset bort:-) Men det har ikke min Kjære.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 min ex barberte bort mye mer enn nødvendig! Leggger,armhuler og brystet. Uff,grøsser bare av tanken! Nå har jeg fått meg en flott samboer som har litt hår på brystet,og jeg synes det er søtt han har bare litt hår,og så er det mye mer på den ene siden enn den andre så det ser litt rart ut,men veldig sjarmerende
Sivalur Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Nei, menn skal IKKE barbere leggene selv om Jan Thomas sier det blir in i sommer... ei heller armhuler. Til *nød* brystkasse hvis de har en skikkelig urskog der. Men liker best de som har naturlig lite hår på brystet, men ikke helt glatt.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Enig med du.. Blankpolert brystkasse ække mye fint. Men for all del, jeg er ikke begeistret for hårvekst ala bamse brakar heller. Men litt mandig må gutta være
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Helt enig SIVALUR!! jeg ble dårlig når han kom inn på rommet for eks med blankere legger enn meg selv! hehe. Men det er litt morsomt også,at menn kan være så forfengelige! og Femi hehe
Himmel og hav Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Nei, usj! Ekte mannfolk skal ha hår på både bein og bryst. Om mannen min hadde begynt fjerne alt (for en jobb!) så hadde det vært litt turn off, rett og slett. Jeg liker menn med hår på brystet!
Tøysetipp Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Hva er vitsen med å se ut som guttunger? Synes det ser teit ut når gutter blir for forfengelige. Ikke at det plager meg, men naturlig er vel som oftest best, når det gjelder det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå