Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Noen som helt uten og ha vist det, ikke fått det med seg, at ungen deres har skriket, og hiksta i laang tid? våkna her en dag og hadde ikke fått med meg at jenta våkna, og når jeg kom fykende inn på rommet hennes var hun heltvåt av tårer og svette. Hun hiksta og hiksta sikkert i en halv time etter at vi var stått opp. SKIKKELIG vondt for meg, men selvsagt mye verre for lisje jenta mi. Har fortsatt vondt av det jeg, flere dager etter.. noen som har opplevd dette? og i dag står nabojenta ute i regnet (ca 2 år) i kun skjorte og ei tynn bukse, barføtter, og hylskreik. når det var gått et kvarter, for jeg ut for å se om jeg kunne hjelpe henne med noe, men da sprang hun inn døra. Ville dere latt hun skrike eller hadde dere også gått bort til henne? Var jeg litt frekk? er jo tross alt ikke mitt barn. Ble litt langt dette.. men jeg liker ikke høre på hylskriking og hiksting.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Ja, til det første, det har jeg opplevd. Det var helt forferdelig, men er sikker på at barna glemmer sånt fortere enn vi gjør... Til det andre var det riktig av deg å gå bort å se om noe var galt. Når hun løp vekk var det tydelig at hun kun ønsket å påkalle foreldrenes oppmerksomhet og ikke noe annet var galt, så det gikk nok bra. Ikke tenk mer på det. Bare fortsett å vise omsorg du, og vær trygg på at det du gjør er det rette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå