lenamaria Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Fått høyre at eg venter gut fordi eg har typisk "gutemage". Kva erfaringer har de med dette?
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Jeg hadde typisk "gutte-mage" med første mann, så ut som en basketball på magen, og ikke noe ekstra noe annet sted på kroppen. Det ble gutt. Andre graviditet, så det ut som jeg hadde gått opp 15kg mer enn jeg gjorde, og la på meg over hele og ble veldig rund... Det ble jente... Denne gangen trodde jeg på bakgrunn av hvordan magen vokste at jeg ventet gutt, men det viser seg å være en jente, selv om jeg har en mer typisk "gutte-mage"... Tror egentlig det er litt tilfeldig. Min mor hadde "guttemage" i alle sine 4 graviditeter, og vi er tre jenter og en gutt...
*toppris* Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 her stemmer det, guttemage sist og guttemage nå.... og venter en til gutt... men kjenner folk det ikke stemmer på også... så kommer nok helt an på kropp osv...
Tyren78-09+12 Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har veldig guttemage og venter gutt.. en ball rett fram Men har hørt at det overhodet ikke stemmer alltid.
Marsmammaen:) Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Litt gøy igrunn =) Jeg har også en typisk guttemage og venter gutt Vises ikke på meg noen andre plasser at jeg er gravid, annet enn en stor rund kul midt på magen =)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har jente i magen, men magen vises såvidt, men ser ut som jeg får en rund bred mage med mye sideflesk Likevel har jeg sett noen med samme type mage som har fått gutt. Ellers tror jeg ikke jeg har sett noen med spiss "guttemage" som har fått jente. Ikke som jeg kommer på i farten.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Da skulle jeg hatt 3 jenter og en til.. så hos meg stemmer det ikke.. Hva jeg har i magen vet jeg ikke..
Artica Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Har hatt lik mage i alle gravidtetene. Ikke lagt på meg andre steder enn magen
TromsøMamma venter liten gutt Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Stemmer ikke for mæ.. har veldig rund mage og venter gutt, og det var det ingen tvil om på UL=)
Hildeww Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Rund mage her og venter jente. Kjenner to med mer tut mage som begge venter gutt.
Gjest lillemamsi Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 dette her er heelt motsatt hos meg ! Fikk jente først, spiss tut mage som ikke ses bakfra. Nå venter jeg gutt og har rund mage og brei mage ! Er slank og har i utgangspungtet flat trent mage, både før jeg ble gravid første gang og før nå andre gang, uten noe side"flesk".
nesten30 Skrevet 26. mai 2009 #13 Skrevet 26. mai 2009 Venter jente og har en liten rundt mage. KUN mage:)
lillejenta2 Skrevet 27. mai 2009 #15 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har også skikkelig tutemage og venter gutt.. Har hatt en ordentlig tut siden uke 10..
Julebeibi på vei :) Skrevet 27. mai 2009 #16 Skrevet 27. mai 2009 Ja om det er sant skulle jenta mi vært en gutt For jeg hadde d alle sa var en guttemage...
lillegull2imagen Skrevet 27. mai 2009 #17 Skrevet 27. mai 2009 jeg tror det der er bare tull, vi bærer alle barna forskjellig. det er også avhengig av hvordan livmora ligger. jeg hadde superspiss mage sist, bare framover, typisk "guttemage" men det var jente. får helt lik mage denne gangen ser jeg. så jeg tror det handler mer om individuelle forskjeller mellom mammaene, ikke at mageformen bestemmes utfra hvilket kjønn det er inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå