Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har hatt en lang periode med seriøst mye sjokoladespising og har naturlig nok lagt på meg en god del.. MEN: nå har jeg ikke rørt sjokolade på 1,5 uke og jeg har gått ned 3 kilo! Motiverende ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 hehe... gratulerer:) Ja, det må ha vært seriøst mye sjokolade. Jeg kuttet ut sjokoladen for en tid tilbake i ca 1 måned, og da gikk jeg ned 4 kg på den måneden;) Syns jeg spiste mye sjokolade, jeg;)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Ja, flere om dagen har det vært faktisk! jeg har jogget så og si hver dag også da, så dette er vel en pangstart bare ;-) kommer helt sikkert ikke til å gå like raskt fremover.... Målet mitt er at jeg skal ha gått ned 10 kilo til jul ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Så flink du er! Hvor mye sjokolade spiste du da? Skulle ønske jeg også fikk til det... Jeg har sklidd helt ut når det gjelder kaloriinntak og har lagt på meg alt for mye. Men jeg klarer liksom ikke å snu det :-( Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Takk! Jeg kunne faktisk klare å stappe i meg 3-4 sånne dobbel snickers (beste sjokoladen i verden) bare i løpet av arbeidsdagen. Også ble det fort en del sjokkis på kvelden også. Dette, kombinert med en stillesittende jobb og lite fysisk aktivitet ga meg 10-12 ekstra kilo ganske kjapt. Jeg anbefaler å prøve krom - det hjelper på søtsuget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå