Gå til innhold

opp 2,5 kg på 6 dager!


muslingen

Anbefalte innlegg

Herregud, kan da ikke være normalt! Holdt på å dø da jeg gikk på vekten i dag. Er 34+4 i dag og hadde for 6 dager siden lagt på meg kun 6 kg. Helt utrolig at det går ann å legge på seg så mye på under en uke. Har plutselig fått litt vann i kroppen, men likevel! Skal heldigvis på kontroll i dag, blir jo redd for at det er noe galt med såååå høy vektøkning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har skjedd meg også... Hadde gått opp 5 kg på 2 uker.. Dette gjenntok seg faktisk 3 ganger.. Så det er mulig :) Er jo også gjerne på sluttet at kiloene baller seg på ;) Tror ikke du skal bekymre deg.. Med mindre du ikke føler deg dårlig da..Men på kontroll i dag vil de jo ta urinstix og BT, så da finner de ut om det skulle være noe.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 0,6kg siden Desember, for så å gå opp 1,8kg på en uke...

 

Men legen og jeg er hjertens enige om at det er 1 kg i hver ankel... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap gikk jeg opp 15 kilo de tre siste ukene ;-) Jeg hadde lagt på meg 8 kilo når jeg var i uke 36 og hadde ikke antydning til hevelser, men så kom varmen og kroppen min ble "fylt" med vann..

det var grusomt, men alle disse kiloene var borte når vi reiste hjem fra sykehuset.

 

Kiloene som kommer på slutten er jo ofte mye vann og forsvinner kjapt etter fødsel ;-)

 

Det er nok ikke noe å bekymre seg for!!

 

Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er sikkert en del vann ja. Men 6 kg opp var jo i utgangspunktet ganske lite da..

 

Jeg håper ikke varmen gir meg sånn vann-vekt også... uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for oppmuntring jenter:) Ifølge legen trenger jeg ikke bekymre meg så lenge urinen er ren og det var den heldigvis. Hadde litt høyt blodtrykk da, men var visst greit så lenge urinen var fin det også. Men det kan ikke fortsette sånn altså! Nå som jeg hadde vært så flink til å ikke legge på meg alt for mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min urin er ikke ren, og både legen og de på laboratoriet får litt bakoversveis når de ser føttene mine... Dermed går jeg til tett og god oppfølging.

 

Men forrige uke hadde jeg lagt på meg 1,8 ca på en uke. En uke senere (i dag) hadde jeg ikke lagt på meg et gram. Så det svinger fort :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...