Miss Dynamite Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 haha snuppa mi da... hvorfor lurer du på noe slik no???? jeg ville nok sagt ( med min FANTASTISKE hjerne..øøøh...) at det er samme konsistens, brukes for å smaksette en rett.. :D yeeess!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 Hahaha, tidig!! Nope,var nok ikke det jeg tenkte på;-) Men du skjønner det at de siste dagene har snuppen reagert på disse tre!!! Blir helt rød og "hoven" på en måte rundt munnen=S Kom plutselig for noen dager siden.... Trodde du det hadde klikket for meg?!=P
Precilla Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Kan det være allergi? Har selv et barn som ikke tåler maiones, dressing og ketchup. Det er konserveringsmiddelet som brukes i disse varene som ikke tåles her i huset.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2009 Er det jeg lurer på om det er... Har masse allergi selv nemlig=S Men hva er det hun ikke tåler da? sikkert vanskelig å svare på... Hvilke andre varer er det ditt barn reagerer på?
Gjest biss med twins Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Jeg reagerte på ketchup og dressing da jeg var luiten, ble rød og litt sår rundt munnen, det samme gjør jenta mi. Majones spiser vi ikke:) Kan være eddiken også.Eddiken er jo syrlig og er hovedingrediensen
Mamma2OO5 Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 natriumbenzoat kanskje? det er ikke bra for barn
Mamma2OO5 Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 du kan teste Heinz sin, den inneholder ikke det middelet.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2009 Da er det vel på tide å teste ut, så vi finner ut av det... Heinz ja, det skal jeg kjøpe og prøve=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå